The Bull

Sophia följde med mig hem för en sväng i city. vi stötte på ett demonstrationtåg som lät ungefär såhär: "pope go home, pope go home". som ni förstår är påven i staden. ganska läckert! skulle ha velat ha hört hans tal, men plikten kallade tyvärr.

Väl hemma skulle kidsen läggas, och sen väntade the bull med sophia. Imorn bär det av mot camden med sophia, sophia är typ min ända vän, jag vet!
Camden är nånting som böör upplevas säger hon,
har du vart där själv då? näe, det har jag inte men alla säger att man bör åka dit.
Vad är det för marknad då? Jag vet inte riktigt men emo-stånd typ.
Jaha, trevligt! lockar inte direkt... men jäntan vill dit så jag hänger väl på!

Hilarious, eller hur?
Och gissa vad, imorn får jag dra en till lapp från min kalender! som jag längtar.



Bara en massa onödigt vetande idag, men skitsamma. jag är dock inte så intressant, de vet dom flesta.
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0