Promenad = Mcdonalds

= bra jobbat!
tanken är att man ska vara lite hurtig och röra på fläsket, men hamnar på mcdonalds efter typ 20 min och då har jag räknat med dom 10 min vi satt och kollade på när ett rugbylag hade träning. det var ganska intressant, dock inte så givande när vi inte har en aning om hur spelet fungerar för fem öre. vi försökte förstå, men våra ärthjärnor är för korkade. eller så är sporten korkad. kan vara 50/50.

dags att sova för att orka med morgondagen!
tanken är att jag ska hänga på Sophia och emma när de ska gå runt(?!?!?!?!) eller igenom richmond park på förmiddagen. om vi går runt så kommer troligen inte emma hinna med sitt flyg på tisdag. så igenom kanske låter lite mer rimligare. jag ska nog ta med mig en picknickkorg, vad sägs om det kompisar???????? skulle inte sitta helt fel att fika va? jag gillar fika, emma också för den delen :D jag har äntligen hittat en kompis som ser mat på samma sätt som mig. hehe, godnatt






m.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, sköning!

Vi ses imorgon, med eller utan fika, det är frågan!?

2010-09-16 @ 00:29:22
URL: http://emmajhlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0