Min nya karriär som PT

HAHAHA, believe it or not men jag arbetar nu delvis som personlig tränare åt min kära värdmamma! Vi var ut idag för vårt första träningspass och hon tyckte det var bra, så jag är nöjd.

Såg du Sophia? jag var ute och tränade!!!!! mohahaha.
Det var riktigt skönt faktiskt, är lite mer motiverad än vad jag har vart de senaste månaderna. Och så har ju Marcus sagt " Malin, you have such a soft tommie (mage, vet inte riktigt hur det stavas). Ja men tackar, kul att barn alltid är ärliga...
Nu blir det en skön dusch och sen lite käk + fortsättningen av Avatar!



m.

Kommentarer
Postat av: S

Tummy.. Men inte fan trodde jag att du skulle ta dig ut och röra på fläsket eller! Och tro det eller ej, men idag sa Alex, I don't think you look fat.. And I said, well, then you must be blind!

2010-09-01 @ 21:23:19
Postat av: Karen

PT you certainly are - and a good one!! You worked me hard today, I am going to be feeling ache in my muscles. You have quite a challenge on your hands to get me in shape - but I think you can cope x

2010-09-02 @ 22:48:15
Postat av: AH

Hahaha, well done mallan.. vad gör man som personlig tränare med din kondis?? xD hahaha skoja :) pussbäst

2010-09-03 @ 09:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0