Krupp

Sitter och pratar med mina två bästa flickor på skype, Linda och Alexia! Saknar dom så otroligt mycket, vill bara bli kidnappad eller nått så jag får komma hem. Men det funkar då inte riktigt så antar jag.
Har iaf vart till skolan och fått tillbaka mina pengar, täcktäck! skulle vilja shoppa upp allt, men troligen så lär jag spara lite så jag kan göra annat än sitta inne och kolla på tv när jag kommer hem.
Åkte till hammersmith, tänkte shoppa men det var den SÄMSTA shoppingen jag någonsin varit med om..... Tog bussen till East sheen för en lunch med emma istället. mycket trevligt! vi tog en promenad till Richmond och gjorde typ inget. hon skulle hämta sitt kid.
Nu sitter jag hemma och ska strax springa ner för att jobba. Sen blir det Hannah Montana + maltesers + chips och kanske popcorn ;) mummms.
m.

jag orkar inte hålla på med radbrytningarna, det är så jäääääävla seegt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0