Bedtime

Har äntligen nattat marcus, det är synd att jag inte klarar av det själv när karen verkligen behöver jobba nu. eller det är ju inte det att jag inte klarar att lägga honom, det är mer att han vill att mamma ska lägga honom.
Innan jag gick ner kände jag att han skulle kunna driving me crazy om det inte gick i min väg. men han fick mig faktiskt på bättre humör ju längre det gick och det slutade med att jag läste honom Mr. Tickel under täcket med en ficklampa, det var faktiskt lite roligt! :)

Nu ligger jag i sängen och tänkte gå ner o poppa lite popcorn, har inte käkat det på tre veckor.... brukade käka det dagligen innan jag kom hit så jag känner en viss tomhet här. Sen blir det helt klart Hannah Montana, åratal sen jag såg den sist! känns det som iaf.... hehe.

Det var nån som hade kommenterat anonymt som undrade varför jag ska åka hem och det är i stort sett för att jag har en sån fruktansvärd hemlängtan så det är inte värt att vara borta och vara ledsen när det är så enkelt att bara åka hem. Det är synd, för familjen är verkligen underbar..

Men nu har jag provat på det här och det var helt enkelt ingen för mig! Men kul har jag haft :D



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0