9/365

Uscha vad jag är trött idag! Somnade igår vid 12 typ och upp igen kl.7 för att väcka skrotungarna :) Bjöd Karen på mannagrynsgröt också, hon sa att det var betydligt godare än hon trodde. Men hallå, man ser på mannagrynsgröten hur god den är ju?!?! haha. Jag älskar gröten iaf :D

Vid nio då anna tog marcus till little gym så gick jag upp och tog en power nap, i två timmar.... Sliten tjej. Nu har jag städat hela övervåningen och jag har kommit på mig själv att jag tycker det är jätteskönt att gå omkring och damma och dessutom så gillar jag dammvippan också, den är så söt liksom.

Jag skulle ha velat haft en bild på den, men nu så ligger den längst ner och jag är på översta våning, så det säger sig själv.



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0