38/43

denna morgon har varit helt fantastiskt! jag klarade det som jag trodde var absolut omöjligt!
Karen var tvungen att åka tidigt imorse, innan ungarna hade vaknat. vilket betyder att jag skulle vara tvungen att kliva upp med kidsen själv, vilket jag aldrig har lyckats med förr då marcus VARJE morgon ligger i sängen och skriker efter mamma. MEN, jag lyckades med det omöjliga! Jag fick upp marcus och liv, fick dom att äta frukost, klä på dom och hinna med bussen i tid till skolan!!!!! helt jäkla sjukt. det var till och med så att anna var tvungen att stanna över natten ifall jag inte skulle klara av det, men hon fick sovmorgon istället.
så jäkla nöjd.


det börjar närma sig nu, och jag har börjat packa. har stark känsla av att allt bara kommer bli kaos. kan tänka mig att mina väskor väger en aning för mycket, vilket betyder flera tusen kr extra för övervikt. inte bra. jag lovar att jag inte kommer kunna ta mig till flygplatsen utan problem, det skulle ju vara just typiskt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får höra av sig sååå FORT du är hemma!!

MISSSYOU!

2010-10-01 @ 08:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0