33/43

Imorse ville jag bara ta självmord när klockan ringde, 06.45.... inte okej att kliva upp så tidigt på en lördag. Men ibland är det bara acceptera. så jäkla skönt att ungarna var så gulliga imorse, nog för att Liv troligen ville mörda mig när hon inte fick gå in till Karen och Henrik när hon vaknade men men.. dom hade vart på "proom", jag tror att det var nå välgörenhetsgrej som en kompis till dom hade dragit ihop, så dom förtjänade verkligen en sovmorgon! Karen var verkligen hur fin som helst, som jag också ville gå på bal när jag såg henne!

Igår tjatade jag som fan på Sophia att hon skulle vara klar till tio så vi kunde åka till Camden och vara klar och hemma till 15.00 då rugby matchen började som jag så gärna ville se. MEN idag var det faktiskt jag som var sen, men INTE för att jag hade sovit över, utan det var kö till duschen. och när jag själv anser att det är dags att ta en dusch, så har det gått långt... då behövs det verkligen! alltså en godkänd anledning till att vara sen.

tanken var att jag skulle ut ikväll med rebecca till nån tjejs födelsedagsfest på Jalous, men jag tror jag skippar det när min näsa är totalt igentäppt, hostar litervis med slem, halsen är rostig och rösten vill inte detsamma som jag. men jag vill ändå inte sitta hemma så jag och sophia ska troligen ner till Themsen på nån mysig uteservering och dricka lite(rvis) vin. Myyyyyysigt med andra ord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0