28/43

Försov mig imorse, men inte med flit. usch, jag kände mig så hemsk när karen kom upp och knackade på dörren tjugo över sju. Tog iaf pojken till skolan med bussen, vilket var väldigt smidigt måste jag säga.
tänkte att jag skulle gå hem sen för att spara på oysterkortet, men självklart gick jag vilse. eller vilse och vilse, jag hittade tillbaka ganska fort i och för sig.

tog mig hem till sophia, plingar oavbrutet på dörren i fem minuter och ingen öppnar. nehe, hon har väl redan gått till waitrose för där skulle vi ses halv 12 för att inhandla till lunchen. men där var hon inte heller, ingen var där. halv 12 svara sophia att hon är på hennes rum hemma. AAAAAAAAAAHH! vad less jag var då, och sen tog det 20 min till innan emma kom. tidsoptimister hela högen! men humöret bättrade på sig så fort det började lukta mat, och lika gott var det! storkocken emma.

Nu ligger jag i sängen och har ont i magen. måste återhämta mig innan 18.00 för då är det dags att börja jobba igen. vill bara åka hem nu.


m.

Kommentarer
Postat av: Sophia

du hade kanske inte haft så ont i magen om du inte käkat så jävligt med maltesers ;)

2010-09-20 @ 19:51:00
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: emma

Haha jag menar det. woo fucking hoooo!

Jag måste ta tag i mitt liv när jag kommer hem känner jag, är dock tveksam på hur det kommer gå, men det måste verkligen gå. Får bli lördagsmalseters!

Ja men visst känns det som det, känns som att kattjävlarna förstör hela morgondagen på något sätt. Åhfasen, låter faktiskt rätt värt. Sugen på o komma över på lite helstekt kattlårsytterfilé eller? Nej men vafan jag får väl ge dem maten tidigare. ingen märker ju nått. Förutom om stora grabben kommer hem. Men äh. Spelar roll om dem hatar mig sen, jag åker ändå hem :D

Vad är planen? Håll dig inne på fejjan imorgon!

2010-09-21 @ 00:17:20
URL: http://emmajhlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0