25/43

Karens mamma och pappa kom hit igår, hennes pappa åkte imorse och skulle åka på nått race med gamla bilar. det lät ganska coolt, varför frågade han inte om jag ville med för?? jag lät jätte intresserad ju.

Idag har jag gjort frukost till marcus och klätt på honom skoluniformen. det var ganska roligt idag när marcus typ grinade och sa att jag inte lät honom klä på sig själv, då sa Karen: Malin låter dig göra tillräckligt med saker själv!
vi hade ett litet prat förra veckan om att jag lär hjälpa honom med påklädningen för han tar på tok för lång tid på sig när han klär sig. fast jag tycker då att han är stor nog att klä på sig själv, men han behöver verkligen hjälp på morgonen så.. det var roligt, lite internt kanske, men whatever..

Nu sitter jag "barnvakt" åt liv, fast mormorn är hemma så jag vet inte om jag ska kalla mig själv barnvakt för tillfället. mormor och liv leker hej vilt där nere och jag vill inte störa så jag ligger här uppe och njuter istället.
om nån timme blir det Kingston för lite shopping, lär ha nått att ha på mig på musikalen ikväll, Sophia sa att man måste klä sig lite fancy och då behöver jag verkligen köpa nå nytt för jag är inte särskillt fancy...

nån som vill hem kanske??? haha

Kommentarer
Postat av: Hanna Mattsson

Jag ska göra en likadan fast det ska stå:

Malin kommer hem på den! ;)

2010-09-17 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0