23/43

Då var det bara 20 dagar kvar. det känns inte som bara eftersom jag vill inget annat än åka hem nu nu nu nu nu nu, PRECIS JUST NU!
men det får jag inte för jag har skrivit på kontrakt att jag lär vara kvar i en månad om jag vill åka hem tidigare. men jag har ju sån tur att jag får åka hem efter bara tre veckor, wihooooo.......

var till westfield idag med emma, vi vandrade omkring och fönstershoppade mest. ingen av oss hade väl direkt nå pengar att göra av med. Sophia han inte så mycket mer än komma förens vi skulle åka igen, men vi han att heja och åka buss innan vi sprang bokstavligen till nästa buss för att inte missa den.

Nu är det dags att börja jobba, ska natta kidden. får se om dom gillar mig idag. troligen inte när det är mamma och pappa som är nr 1 när dom är hemma. vilket man kan förstå...



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0