22/43

ÄNTLIGEN har jag bokat min flygbiljett hem till Sverige, för forever! Eller jag ska tillbaka och besöka London för det är verkligen underbart här. 5 oktober lämnar jag vackra England för underbara Sverige.

Men innan jag åker ska jag shoppa upp alla mina pengar, vilket iofs inte är en super bra ide egentligen eftersom jag bara får ha 35 kg plus handbagage. hit hade jag lite mer än 40 kg..... antar att jag lär skicka hem lite grejer med posten, vilket jag egentligen är lite orolig för.

Imorn bär det av till westfield men emma, förhoppningsvis följer Sophia också med.
Fick reda på att camilla hade köpt min sprojlans nya bandyklubba. Så jag tackar och bugar när det ramlar in 500 kr på kontot om nåndag.

dags att sussa, klockan är typ halv tio. men jag behöver all sömn jag kan få för att orka med all shopping det kommer bli imorn!!!! hehehehehe. godnatt



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0