17/365

vilken dag! började med att jag inte vaknade av klockan (hur ofta händer det då??jag vaknar ju av allt i vanliga fall) och marcus var inte på sitt bästa humör. anna plockade upp marcus i bilen efter vägen, jag glömde ge henne matlådan och skolväskan. anna kommer tillbaka helt förstörd för att ha råkat snuddat en bil och ägaren blev galen, stackars anna! jag gick tillbaka till skolan med värkande benhinnor för att lämna matlådan m.m. ganska jobbig morgon vill säga.

sen började jag skolan, vilket visade sig vara mycket roligare än vad jag trodde! läraren var betydligt roligare än vad hon såg ut att vara kan jag tillägga, vilket är bra!

Ikväll blir det tottenham court med Sophia och några fler, en utav dom dejtar Sebastian Stan. Sjuuuukt eller vadå??!



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0