13/365

jag hade gjort värsta inlägget om när vi var ut i fredags, bilder och allt, men sen försvann det och då blev jag bara less. Vilket jag var ändå igår, jag har nog aldrig vart så nere nångång. men nu är det bättre och förhoppningsvis förblir det så.
Annars så hade jag och anna ruggigt roligt, jag älskar att hon är så crazy, haha! Vi var till canary wharf och var ut på nån pub där vi träffade en hel del människor. det är ganska läskigt att typ 50-åriga gubbar går fram och raggar på en, jag menar, det syns ju att jag inte är många dagar över 20, jag är ju inte ens 20 liksom.

Igår var det lilla Livies födelsedag, hela två år är hon, stor flicka där :) Av mig fick hon ett set med en mugg, bestick och tallrik, djup och en vanlig. Och hon älskade det, Karen också för den delen. Så det känns riktigt bra att jag lyckades, annars är inte presenter min stora talang.



Nu blir det bussen hem till Sophia och ikväll väntar en löprunda med Karen, hörshej!



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0