10/365

Idag var det Marcus första skoldag och han verkade verkligen vara excited över det! Jag skulle hjälpa honom klä på sig, men det fick jag inte för han ville överraska mig med sin uniform. Och han var verkligen hur tjusig som helst!

Just nu håller jag på och plockar på mitt rum och tvättar sängkläderna, det verkar som om att det bara finns ett set till min säng så jag hoppas verkligen sängkläderna hinner torka tills ikväll. Rummet ser verkligen ut som en svinstia, jag har slängt saker överallt. Inte ett särskilt bra intryck till familjen om jag ska hålla rent och snyggt i deras hus när jag inte ens kan hålla snyggt i mitt rum... Men nu ska det bli ändring på det!



Kom också på nu att jag har glömt att betala mina räkningar, BBBAAAAAAH!
Hejdå.


m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0