SAKTA MEN SÄKERT GÅR JAG IN PÅ DEN 22 TIMMEN...

på tok för rastlös, kraftlös, hungrig och fullständigt trött i huvudet!
jag har funderat (i ca 7 timmar) på varför jag verkligen inte kunde somna och jag kom fram till lite olika.
- jag kan inte somna för att jag så gääääääääärna vill spela match?
- jag fick så ooooooooootroligt mycke energi när eliten sågs?
- jag vill inte att lovet ska ta slut, så jag tydligen inte kan sova?
- jag är så spänd för att jag vill börja skolan igen?
- jag blev så exhalterad över att jag har lite hum om hur jag skulle kunna tänka mig att min snaraste framtid ska se ut?

en del alternativ -dom flesta- känns mer eller mindre helt orelevanta.


men i min ensamhet så hittade jag lite bilder sen jag var och bowla med tjejerna.
det såg ut ungefär såhär..


ja, man skulle kunna tro att det bara var två som var med under kvällen, men om ni kollar bakom amanda på korten så ser vi bland annat micaela och sen en stjärt också.
men det "roliga" var att amanda var med på 97% av korten och med olika grimaser på alla bilderna. bra jobbat amanda! top model nästa ;)


Kommentarer
Postat av: höbbe

hahaha.. de där var det värsta! men de lär göras om snarast! miss you <3

2010-03-22 @ 12:30:37
URL: http://www.amandabeerg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0