EN HELG I UPPSALA

skulle kunna göra världens längsta inlägg om helgen i uppsala, men det tänker jag inte göra. alldeles för jobbigt.
men det var jätte kul och både jag och camilla fick pris för vår klass, bra jobbat sis!

men nu är vi hemma och det är fruktansvärt skönt. håller även på att dör av plugg. men sakta och säkert ska jag bryta ner sten för sten och jag börjar nu!



somnade på telefonen efter att vi käkat frukost i söndags, man skulle nästan kunna ha en gissa märke och modell på telefonen, haha.



Kommentarer
Postat av: AmandaHaaaaaaha

fan vad ni två är duktiga alltså! :D



och förresten hörru, säkert att du ville visa telefonmärket där.. du tänkte nog allt "nu jäklar ska världen få se min sexiga rygg och skämmas om de själv inte har en sån moahahah"... elakt...



haha;D

2010-03-22 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0