England nästa!

det är helt sjukt, den 23 augusti åker jag! trodde aldrig att jag skulle komma iväg, men allt är tack vare min kära vän Sophia Hökdahl som gjorde i stort sätt allt åt mig. gjorde min profil, kollade på familjer. och nu har jag hittat familjen som kommer passa mig perfekt! Dem är så sjukt söta, barnen föräldrarna och allt. jag fattar inte! men jag längtar mer än någonsin, vill helst åka nu! Jag och Sophia kommer ha något fruktansvärt roligt!
ska skypa med familjen ikväll igen och har så mycket jag behöver fråga om, men kommer glömma allt sen när vi väl sitter där. lite nervös tjej!

jag måste åka och köpa en resväska, vet knappt vad jag ska ha med mig ens. fast å andra sidan så är det ganska långt kvar, men förhoppningsvis går det fort!

Leo ska döpas den 21 augusti så jag hinner vara med på det också. tanken var att han skulle döpas i början på september men då hade jag redan åkt så syrran bytte datum för att jag skulle kunna vara med, hur gulligt är inte det då?! tack så mycket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0