EMMA WILDE

fick ett gulligt mess av fröken wilde igår som sa:

"malin din arma dam.
ibland är du allt för lam.
ditt skratt får mig att grina,
och det ända du gör är att flina.
men din barm är alltid varm
och du är en av få som får mig att tippa på tå!"

mycket vackert, jag blir väldigt rörd!
jag tänker svara med:

"emma,
ibland tror du att du ser ut som en fågelskrämma.
men mig kan du inte skrämma.
fager är vad du är, trots det väldigt mager.
På studenten ska vi gå lös för att senare bli arbetslös
sen resa är vad du vill och ibland kommer det lukta sill
både i skumpa och rumpa.
min bästa vän har du alltid vart och inte för intet
och jag din ska alltid vara vare sig du vill eller inte!"



hahahahaha, gulliga som få...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0