DAG 2

här i drammen blir det ett antal tidiga dagar, inga sovmorgnar här heller.
men inte ska vi klaga, vi lever ju ett drömliv!
det bästa vore att få vara proffs, dom lever såhär 24 timmar om dygnet 365 dagar om året, inte helt fel det heller.

så, när ska vi dambandyspelare få sluta drömma?
troligen aldrig.

idag fick vi börja träningen med att lägga sarg, vilket var väldigt längesen man gjorde.
jag själv började undra vad vaktmästarna egentligen gör under sina arbetstimmar?
men det gick fort att lägga sargen, högst fem min.

nu vilar vi, eller jag och P iallafall. de flesta andra är på badhuset, men att gå på badhuset är inte riktigt min grej idag känner jag. jag är typ helt sargad :b




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0