DAG 1

har precis duschat efter det andra träningspasset idag.
isen var minst sagt underbar trots kylan.

vi klev upp i tid för frukosten, gjorde oss i ordning för fotografering och sen för att träna vårat första pass här i drammen. inte perfekta förhållanden, lika bra att vänja sig kan jag tänka mig.  vi tog oss hem för att stretcha gemensamt och sen lunch, blev ett kort teoripass och sedan vila inför nästa träning.

nu ska vi ner och käka middag, kanske dagens höjdpunkt! ;)



det här jag menade med ny garderob:
värmedress
mysoverall
micro overall
fleecetröja
polotröja
stickad v-ringad tröja
två t-shirtar
pikétröja
mössa

det tackar vi för! :)



Kommentarer
Postat av: AmandaHaaaaaaha

Ååååååh då borde ju jag kunna få låna NÅT när du kommer hem igen ;D får man inte uppleva det själv så måste man ju försöka få känslan på annat sätt du vet.... :D

2010-02-22 @ 20:27:44
Postat av: Liiv

Fin blogg!

2010-03-01 @ 23:20:41
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0