confused?

Snacka om att det har det vart en jobbig dag idag. Inte fysiskt, mer mentalt.

Mina svenska kontakter passade inte i adaptern som jag köpt i Sverige (hur dumt låter inte det?!?!), jag har bara mitt svenska nummer så min telefonräkning kommer kväva alla mina tillgångar nästa månad, jag har inget engelskt bankkonto så jag kan inte skaffa ett engelskt telefonkort förns jag har ett bankkonto här.

Jag åkte till Sophia för att muntra upp mig, vilket hon lyckades helt okej med! Well done Sophia :) Tacka gud för att hon finns i närheten.

Idag var första gången jag kände att jag verkligen ville åka hem, det är jobbigt att känna att man inte har koll på läget. Jag vet inte ens hur man läser busstabellerna, då har man inte läget under kontroll.. Jag hittar mellan två ställen vilket är mellan mig och Sophia.
Men det tar sig, man kan inte veta allt på engång. Eller hur?
Men vilket som så suger det att ha hemlängtan och saker och ting som inte går som man vill. Det gör det till och med i Sverige.


Dagens hjälte


Imorn hoppas jag på utgång i London, det vore ju ganska coolt att kunna skriva på facebook sen att man har vimlat med kändisar och skämt ut sig totalt för att man var för full. Hellre ökänd än okänd, eller?

Dagen är äntligen slut, har nog aldrig velat att en dag ska ta slut so badly.
Godnatt!


m.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart du har hemlängtan i början, det kommer lösa sig jag lovar! Om en vecka kommer du stortrivas, när du börjar komma in i allt. Så det är bara att fortsätta och inte ge upp, för då kommer du ångra dig!!! (som jag har gjort nu.....)

2010-08-27 @ 12:39:18
URL: http://mylifeinaustralia.devote.se
Postat av: Anonym

hej kompis, hoppas du har det bra!! saknar dig något enormt kan jag tala om. är lite avis också, vill också träffa dom där söta ungarna, vill var lite där du är hih=) bit ihop, det kommer bli jätte bra tillslut! du kommer kunna allt galant! förresten, har du träffat boström något? :) pussss

2010-08-27 @ 14:36:33
Postat av: Anonym

glömde skriva att et var från millan :) hih

2010-08-27 @ 14:37:25
URL: http://ccamillaandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur kan du ha hemlangtan pa en gang?! Jag varnade dig for adaptern! javlarna pa siba & elgiganten vet inte vad dom pratar om! Och du ar ju precis som mig hjartat, ska kunna och veta allting pa en gang! Jag sager sahar, jag korde fel idag... nar jag anvande GPS!!!! hur retard far man va?! Men jag sager som pernilla, nar du val kommit in i det kommer tiden flyga forbi! :) om inte, kan du kalasa pa helgerna, det kan inte jag! hahah!

2010-08-28 @ 06:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0