-3/365

Brudarna har precis left the building och vi hade riktigt trevligt! två rundor pratmakarna och förde liv så granngatan hörde kan jag tänka mig. men roligt var det!
det är ganska kul att i vårat sällskap så behövs det handuppräckning för att man ska få en syl i vädret, haha.

just nu ligger jag i sängen och funderar över vad jag ska packa med förutom kläder, det är ju massvis med småprylar jag behöver ha nu när jag tänker efter. och så måste jag ha en såndär jäkla adapter för att kunna använda våra kontakter som vi har här. varför inte bara ha likadan kontaktuttag i hela världen? det skulle ju underlätta för hela världens befolkning..


pratade med min bästa emma på skype, det var riktigt längesen jag pratade med henne men nu har vi snackat av oss så vi klarar oss tills jag anländer till london. tog en vacker stillbild på henne...

haha, kameran älskar henne!




m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0