Tre små rum

Den sista middagen med hela familjen nu innan jag åker är avklarad. En härlig kycklingfilé med inlagd fårost och potatisgratäng, den satt inte helt fel.

Jag har precis packat klart, jag tror allt är med nu förutom det jag ska ha imorgon innan jag åker. Jag är djupt oroad över att ena mitt handbagage ska vara för stort. Den håller måttet inom längden och bredden, men den är lite högre än vad den får vara. Det skulle vara ganska tungt att behöva lämna halva bagaget hemma för att väskan är för stor... Men det löser sig, hoppas jag.

Jag har inte riktigt kommit på om jag är nervös än, jag borde vara det tycker jag. Men det kommer nog, har kanske inte riktigt fattat att jag ska åka nu och vara borta ett helt år. Det är lång tid, men det sägs att det kommer gå fort. Kommer troligen inte få en enda tråkig stund med Sophia som har så mycket hyss för sig, men det gillar jag ;)

papa och millan-pillan






Moa och Jukka dansade loss på dansgolvet ;)



Nu ska jag ta en titt på sagan om ringen och förhoppningsvis så somnar jag. Skulle vara alldeles för jobbigt om jag ska behöva vara vaken hela natten för att jag inte kan sova. Det har jag vart med om en gång förut och det är inget som rekommenderas. Jag grät för att jag var så äckligt trött.... det är inte okej.


m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0