Stället som gud glömde

Sitter hemma hos erik nu, Alexia och erik är på begravning.. stackarna, det är inte super roligt att gå på begravning heller.
Skulle ha åkt till hanna i härnösand idag, men det blev inget. Alexia ville så gärna att jag skulle vara kvar, och vad gör man inte för en av världens bästa tjej :)

Hade gärna åkt och hälsat på hanna, men tur som det är så kommer jäntan hem på söndag! Jag missade dock när herrlandslaget i bandy skulle spela hockey/bandy mot modo i örnsköldsvik, tror det var så. det skulle nog ha varit riktigt roligt att se, haha. känns som att herrarna kommer få stordäng ;b

om 17 dagar lämnar jag landet för regniga england, det kommer bli sjukt roligt! är så glad att jag faktiskt åker iväg. det trodde jag aldrig om mig själv.

syrran skrev ett jättegulligt inlägg om mig i sin blogg, gå in och kika: www.louisean.blogg.se
blev så varm i kroppen när jag läste det :)
mamma var så rolig här om dagen:
mamma: vart ska du då?
jag: till hofors
mamma: men vafan ska du dit och göra?! stället som gud glömde...

hahaha, mamma är bra skön ibland hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0