Oxford street

Efter en dag på oxford street hittar man inte många lappar kvar i plånboken, men dock en hel del i garderoben istället. Jag fick med mig tre linnen, två långärmade tröjor, två par converse, en skjorta och lite till. Jag vill inte ens räkna ihop allt jag har handlat för :b

Jag och Sophia satt på Starbucks för att kika på människor en stund, och så kommer det fram ett medelålders par och börja prata med oss. Dom var så otroligt trevliga, näst intill alla är super trevliga här. I Sverige skulle det aldrig hända att man satte sig ner för att prata med några som man inte känner, man kanske skulle fråga om stolen var ledig och sedan flytta den till ett annat bord.

Men apropå trevliga människor så är min familj här i England underbar! Det är nog få som har en sån bra familj som jag hamnat hos. De gör allt för att jag ska trivas och ha det så bra som möjligt, det uppskattas så mycket! De hade vart till svensk shopen här i London för att handla lite saker till mig så jag inte skulle känna mig allt för "inte hemma". I påsen fanns två mannagrynspaket, en påse med dillchips, lite smågodis, en paradisask och lite jäst. Hahah, jag älskar jästen, jag ska lätt baka lussebullar åt dom i vinter!

Jag vet att ni kommer troligen läsa det här Henrik och Karen, so thank you for letting me be a part of your family! :)

Hur söta får man bli egentligen?



Marcus och Karen dansade nån dans som jag inte kommer ihåg namnet på, men roligt var det!
Nu är det dags att sussa, för imorgon tar familjen med mig på en tour och LONDON EYE! Har jag tur så kanske jag får gå på Trafalgar square, jag bad om att få gå på Time square också, men dom tyckte att det var lite för långt till New York..... Hahah, jag hade ingen aning...


m.

Kommentarer
Postat av: världensbästaamandaaa

hahahaha timessquare xD du är bäst!

jag älskar och saknar dig plutten :(

2010-08-30 @ 12:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0