London från en helt annan vinkel

Har haft en underbar dag idag! Vi åkte London eye, måste bara säga att det är ett måste om man kommer till London, så var vi och käkade på Giraffe. Vi gick längs Themsen (vet inte hur det stavas?), var in på ett konstgalleri och åkte runt i London en liten sväng. Jag fick dock inte se Trafalgar square, men det finns plenty of time för det!

Sophia kom hit en sväng, vi satt barnvakt en stund åt Marcus och Liv. Vi hade så roligt, dom var underbara och på jättebra humör! Så skulle jag vilja ha det varje dag, då skulle jag kunna vara kvar hur länge som helst. Men sen gick jag och Sophia för en middag på pizza express, ovanligt att det har nått med pizza att göra?! haha.

Men tacka gud för att jag och Sophia har varandra, jag behöver henne här!

Imorgon bär det av till Kingston för att besöka svenska handelsbanken, det kan bli intressant och se om det löser sig med bankkonto eller inte. Orka inte vänta på att mamma och pappa skickar ett statement, dom är dessutom inte hemma för den delen än heller.

det var väldigt svårt att ta kort på london eye när den är så förbaskat stor, men en liten del fick jag med ;b





















dom här skulpturerna gjorde några män på stranden när det var lågvatten i Themsen, riktigt läckra var dom! Men synd om tillverkarna sen när vattnet steg igen bara nån timme senare :b allt jobb i onödan om dom inte har en riktig fet timlön förstårs..





När vi var inne i London så kom jag på att jag hade glömt mitt minneskort i datan, well done Malin! Så jag fick köpa ett nytt för £ 16. Det var drygt, men nu har jag två iallafall. vad jag nu ska med det till...

Dags att sussa, det vankas en ny dag med nya möjligtheter.



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0