London city

Jag och Sophia har haft det hur trevligt som helst idag! Hon kom hit, vi tog tunnelbanan till oxford street. Sophia visade mig primemark men jag var tvungen att gå ut för jag fick fnatt av alla billiga kläder, alexia skulle ha älskat den här affären!

Vi gick till Pizza Hut för att få lite middag i magen. Det slutade med att vi hade beställt en pizza var, två vinflaskor och en varsin efterrätt. Notan blev på 38£, vilket motsvarar ungefär lite mer än 400 kr. Vi delade broderligt på de och gick därifrån smått berusad. Helt otroligt att vi fick en varsin pizza+efterrätt och en varsin vinflaska för typ 200 kr var, lycka till med det i Sverige ni! ;)

Vi hamnade till slut på en bar där i Camden, men bestämde oss ganska snabbt för att åka hem eftersom vi ska upp i tid för att shoppa upp en stor del av våra löner i Westfield imorgon.

Jag lägger upp bilder imorn från vårat äventyr, så godnatt!



m.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter som en toppendag!

2010-08-28 @ 21:18:40
URL: http://aupairinengland.blogg.se/
Postat av: alexia

åh va söt du är gumman jag tror säkert att jag hade älskat de, men lova mig att du visar mig de när jag kommer ner och ska krama ihjäl dig =D <3

2010-09-02 @ 12:14:02
URL: http://baraalexia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0