Karl-Alfred Leo Rantala

Uppe med tuppen för att hinna göra sig fin till lilla Leos dop, kommer lägga upp bilder därifrån om en stund.

Var in på jobbet också för att försöka fixa bort mitt pass som jag har imorn. Fattar inte riktigt hur jag tänkte när jag tackade ja till att jobba mellan 7-16 dagen innan jag åker, tänkte jag att jag inte skulle ha nått att göra eller? Snacka om att överskatta sig själv, tecken från min tidsoptimistiska sida.. Lyckades iallafall inte att byta, men det löser sig säkert. Någon vikarie måste väl vilja jobba nu när schemat är slut.

Nu tar jag en liten paus från mitt kaotiska rum, det är saker överallt och jag fattar inte vart allt kommer ifrån. Men bort ska det innan jag börjar jobba. Har cirka 45 min på mig..


måste bara säga att jag älskar min klänning, helt kääääääär är vad jag är!


Nej nu tar tiden kål på mig! bara att sätta igång med allt skit som ligger i rummet, vore så skönt om man bara kunde knäppa med fingrarna..


m.

Kommentarer
Postat av: din brutta!

men gud det ser inte ut som du min lilla snygging ;)

2010-08-21 @ 17:28:43
URL: http://www.baraalexiablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0