Dejt med sängen, fantastiskt!

Kom precis hem från Sophia, vi hade jätte trevligt! Det är skönt att ha sällskap sådär på kvällarna, annars känner man sig gärna lite ensam och börjar fundera, lite för mycket om allt och alla. Så blir jag oftast när jag är själv, speciellt på kvällarna när man ska lägga sig. Men det går över, har ju trots allt bara vart här i 8 dagar, 8 dagar som har flygit förbi.

Nu ska jag sova stenhårt, är sjukt trött. Och den där springturen blev aldrig riktigt av, klockan var pass att lägga barnen och sen efter det skulle jag ju till Sophia, så då blev det ingen. Får se hur det blir imorn ;b


Avslutar med en kräftskiva från förra sommaren, har man kräftskiva i England föresten? Det ska jag ta reda på!



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0