BLÅVITGULROSALILA....

Satt nyss och läste min egen blogg, FY FAN vad tråkig den är! inga bilder, inge intressant alls har jag heller att komma med.
Men tänkte komma igång med den nu när jag åker snart, på måndag! bara tre dagar kvar nu, snacka om att det börjar dra ihop sig.

Ska ha en liten "going away" middag med tjejerna här hemma i Skutskär, kommer sakna dom, kommer sakna alla. Jag hoppas vädret skärper till sig så man kan slå på grillen, inte skitkul att grilla i regn heller. Om det ens går?

Ska slänga upp lite bilder här senare så bloggen får lite fler färger än svart, grå och vit. Och då räknar jag bort reklamen som just nu är det ända som lyser upp bloggen...


m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0