6/365

Jag fattar inte att jag är vaken nu, jag stängde av datorn vid halv 2 och vaknar innan klockan är nio. Snacka om att inte vara nån sömntuta längre, vilket kanske är ganska bra om man tänker efter.

Nu idag hade jag tänkt mig en sväng till Primemark för att uppleva sjukt billiga kläder m.m. Var in där en snabbis i fredags men gick ut lika snabbt igen. Jag kunde inte fokusera riktigt.

Koka mannagrynsgröt står nu på tur, ska nog koka lite till Karen också eftersom hon aldrig har ätit det. Hon kommer förhoppningsvis älska det!


Jukka skickade mig den här bilden på mms igår, och gud va söt lilla Leo är! det värsta är att han inte kommer ihåg mig när jag kommer hem sen..
Men jag ska köpa världens bästa present så att han aldrig mer glömmer mig efter det istället ;)



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0