5/365

I morse tog jag mig in till Hammersmith där jag skulle möta upp Sophia för en shoppingtur/upplevelse i europas största shoppingcenter!! Det är sjukt stort, Westfield heter det, för dom som inte visste det. Jag skulle då aldrig ha haft en susning om det. Så, ägnat till er som är minst lika oallmänbildad inom shoppingvärlden som jag är.

Jag har precis fått min lön, men mer än hälften är kvar på kortet och 75% av det ligger kvar i plånboken. Jag var väl inte alls så sugen på att shoppa, hur man nu kan vara det när man springer omkring på Westfield och har en nykläckt lön....... Men jag fick med mig en väska och en skjorta hem + ett par vita converse som är på väg. Affären skulle skicka ett par nya till mig för att det sista paret var i två olika vita färger. Det gillade jag inte. Men jag betalade nog inte mer än 450 kr för dom, det är helt okej enligt mig :D



Pizza Hut har jag alltid trott vart en pizzeria, men det är faktiskt en restaurang som serverar allt möjligt. Läckert vad man inte har kolla på i världen.
Och jag har åkt tunnelbana, typ första gången skulle jag tippa på! Också ganska läckert ;)


Tog ju bussen till Hammersmith, men tog en helknäpp buss. Det tog typ 40 min dit, med den andra bussen jag åkte på tidigare tar det inte mer än en kvart. Jag var lite upprörd då, inte skit kul att sitta på en buss när man har sovit typ 4 timmar den natten. Men fram kom jag och Sophia satt så vänligt och väntade på mig inne på costa :)
Det kanske ser ut som att jag inte har nå andra vänner än Sophia, och det har jag inte heller  ;) Jag har ett helt år på mig, eller huuuuuuur? haha.




Westfield.
Nej nu räcker det, är tröttast i hela världen.



m.

PS. saknar min erik

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Hoppas du kopte kaffe (stavar man d sa haha)pa Sacred for jag ar kompis med agaren :P Han e i skotland som man sakert inte stavar sa lol o fiskar med Ben

2010-08-29 @ 06:03:44
Postat av: Sophia

Och jag duger inte då menar du? ;)

2010-08-29 @ 11:31:43
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0