4/365

Klev upp kvart över sju för att jag skulle hinna plocka ur diskmaskinen och dricka kaffe innan Marcus skulle väckas. Men det hanns det inte med, det blev full rulle fram till Anna tog med barnen till simskolan. Sen tog jag mig tid för att städa köket, skurade spisen osv.

Jag och Henrik tog en liten tripp med bilen, vi skulle till banken och fixa ett bankkonto. Men det sket sig för att jag inte hade nå statement med mig från handelsbanken. Vi åkte vilket som förbi Richmond Park, det var lite afrika stuk på den. Jag hade absolut inte blivit förvånad om jag sett en elefant komma gåendes.

Kom precis hem och söta Livie försöker göra kuyllerbyttor, världens gulligaste unge :) Marcus är inte så stort fan av att vara med på kort verkar det som...




Snart anländer Sophia, har inte sett henne på typ 24 timmar... det börjar bli jobbigt nu. he he he, eller inte!



m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0