-2/365

Lite bilder sen Leo blev välsignad av Gud och allt vet inte vad prästen snackade om..






systrarna andersson + Lill prinsen :)

haha, den här är rolig!
"okej, kan ni skynda er? den här bruden väger inte fyra kilo längre..." citerat från Jukka Redface.

Sådärja, nu blir det lite färg i bloggen!
Imorn blir det jobb, 7-16. var helt säker på att nån vikarie kunde/ville jobba, men icke! då får jag shoppa mer i London istället. Efter jobb blir det käk med familjen och så MÅSTE jag städa klart rummet + toa annars kommer det ske ett mord på väg ner till arlanda. Mamma gonna kill me..... Men det löser jag, förhoppningsvis.

Dags att sussa,
m.


Kommentarer
Postat av: S

Men syyyyynd att det blir mer shopping här, VERKLIGEN!! På lördag ska jag shoppa ihjäl mig ;D

2010-08-22 @ 13:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0