World Cup

jag känner mig ytterst viktig med min, och alla andra tjejer på bandygyms, uppgifter under World Cup. Vi står nämligen för live uppdateringen och för in laguppställningarna i system.
vi är två som jobbar i taget, den ena för själv uppdateringen på internet medans den andra springer efter lagens uppställnigar och för in dom i datan. man kan ju tycka att den som springer omkring har lite av ett slavgöra, men det är faktiskt ganska roligt. man får chola lite med tränarna och om man har tur lyckas man se in i omklädningsrummet en snabbis ;)
måste säga att bandyspelare är inte allt för tokiga, det finns många helt okej snygga spelare och ännu fler med drömkropparna!

om man kommer från norrsätra hållet när man ska till jernvallen står det en skylt "WC P". två har kläckt ur sig -vadå toa parkering?
ganska kul för dem som förstår vad det står för :b


annars är jag hungrig och ska troligen åka till aga inom kort, ni som inte käkat där har verkligen gått miste om nått och borde göra nånting åt det ganska snabbt.

over and out, m

http://www.youtube.com/watch?v=pV7aM32Jur8
bra låt


Kommentarer
Postat av: Sophia

Inte tracka ner på oss obildade icke-bandyintresserade här inte! :p

men det måste erkännas att skylten är rätt luddig och rolig?? :D

2009-10-18 @ 23:14:23
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0