Taskiga ovanor

igår byttes det till vinterdäcken så nu behöver man inte oroa sig. eller det ska man väl alltid göra kanske :b
förhoppningsvis tror ni inte att det var jag som bytte för då borde jag verkligen oroa mig, ni andra också för den delen! men ni tror helt rätt, det var pappa som gjorde det, ett tack till honom :)

mamma hade köpt hostmedecin till mig, och det var bland det äckligaste jag vart med om. är nästan så att jag hostar hela nätterna än dricker det där äcklet.

igår när jag åkte hem såg jag i bakspegeln att gubben i bilen bakom hade halva fingret i näsan. det är ganska äckligt, sen såg jag en till dam som också petade sig i näsan när hon körde bil. det är ganska tydligt att folk inte tror att man ser in i andra bilar, men det gör man. speciellt jag som är intresserad av så mycket annat än vägen. nu låter det ganska hemskt men det är bara till en viss del, jag kan behärska mig.
så nu är det verkligen dags att sluta med dessa taskiga ovanor som att peta sig i näsan! det ser verkligen inte bra ut.

                                                     

här predikar jag för att man ska sluta peta näsan när aftonbladet menar att det är hälsosamt att käka sina egna snorkråkor.. : www.aftonbladet.se/nyheter/article291323.ab

apropå ingenting så åker jag och halva mitt UF-företag till Italien i februari, trodde inte jag kunde följa med men fick hoppa sista matchen mot härnösand. Fyfan vad kul det ska bli!
andra halvan ska åka till Portugal, vilket jag också vill göra, men man kan ju inte få allt. förhoppningsvis har jag annat för mig ändå, vilket jag verkligen hoppas! :)


tack och hej!


Kommentarer
Postat av: AmandaH

1.SA ju att hostmedicin är ÄCKLIGT :( fattar inte folk som äter det som godis!

2.tycker det är bra att folk roar en genom att peta sig i näsan, man har ju som sagt inte så mycket annat för sig än att kolla på folk när man kör... (hälsosamt dessutom tydligen!)

3.kul att du fick följa med :D

4.vill du sälja lotter på world cup idag istället för mig? ;p haha

2009-10-15 @ 15:20:34
Postat av: Mickan

haha malin har bra uppmärksamhet på vägarna hör jag ;)

2009-10-15 @ 21:55:15
URL: http://mmicaela.devote.se
Postat av: Hanna

Schyssst!! att du skippar just den matchen då!:(

2009-10-19 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0