20 mars

alldeles strax drar vi iväg till uppsala. checkar in på hotellet och gör oss i ordning till bandygalan. min kära syster har äran att få följa med mig :)

i omklädningsrummet igår blev det en jäkla diskussion om man skulle ha eller inte ha strumpbyxor på galan. jag som hade tänkt att inte ha det, för jag tycker det är jätte fint att visa benen, har nu köpt ett par iallafall. det var nästan så att man inte skulle få gå på galan om man inte hade det enligt soffi, så jag följde hennes råd! 
haha, det var det roligaste på länge!

nått som inte alls var lika roligt är att vi hade sista träningen igår på is för denna säsong, sorgligt..
men vi får ju gå på is igen om fem månader igen. inte så lång tid :)

nej, ni får ha det så bra! :)


malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0