19 mars

Hej alla glada!
just nu är den tråkigaste stunden på hela dagen känner jag! hade tyska prov 8,10 imorse, jippie!

igår besökte lojs norrsätra, hon skulle presentera mary kay's hudvårds produkter, var jätte bra gjort av henne och produkterna verkade alla tiders också! :)  synd att det är snäppet för dyrt för min ekonomi bara...

nu har vi naturkunskap. jag och jullan började tidigare så då får vi också sluta tidigare, synd att matsalen inte öppnar förens runt den tiden då vi slutar egentligen.

inte nog med det så kommer kungen till sandviken idag! jag och linnea ska ner och kika på honom. det är ju en liten merit att ha sett honom live.


adios
malin


Kommentarer
Postat av: louise

du har blivit utmanad. :)

2009-03-24 @ 11:50:53
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0