tisdag

ja, idag har det vart en liten halvtaskig dag. vi låg under mot edsbyn 0-1 i typ 30:onde minuten (inte bra), men tog dock igen det senare och vann tillslut med 8-2. om vi ska hålla på såhär kommer det inte att gå på lördag. men soffi var däremot ruggig idag! jag fick inte spela klart matchen idag, blev lite rädd när jonas sa att jag skulle gå in och duscha, då stannade hjärtat och jag tänkte: var jag verkligen så dålig?! men han sa direkt efter att det var på grund av min förkylning och ville inte riskera nått.  hjärta började slå igen och jag kunde inte göra nått annat än tacka och ta emot nyckeln till omklädningsrummet! näsan var igentäppt och jag  var helt slut, så det gjorde mig bara väl :)

något som förgyllde min dag var att pettson sa att jag var mogen och att varken mamma eller pappa slog ihjäl mig när de fick reda på existensen av Podén.



hej!


crap! imorgon börjar skolan och jag är redan less..


Kommentarer
Postat av: micaela :)

podén ? :D det kan inte finnas många som fått det namnet inte :D

2009-01-07 @ 21:16:06
URL: http://www.MMicaela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0