fredag?

har aldrig gråtit över en lektion som är inställd. nu har jag, och inte av lycka mer utav trötthet och upprördhet. jag skulle kunna skriva så mycket elakt om läraren men om hon nu skulle råka läsa det så skulle hon troligen anmäla mig för olaga hot..

Men såhär gick det till iallafall:
det blev en väldigt sen kväll igår, inget jag ångrar eller så, för det var då ganska trevligt. hade funderat hela kvällen på om jag skulle gå på lektionen eller inte, kom fram till att vi får se när jag vaknar. när jag vaknade var klockan 08.17 och jag tänkte: ska jag eller ska jag inte? - okejdå, jag går trots att jag knappt får upp ögonen. orkar linnea så orkar jag (hon hade en värre dag än mig och hon bestämde sig för att gå), hon hade ju trots allt en värre dag än mig (hon skulle ha Ilona Lagnert hela förmiddagen). jag klev upp, klädde på mig och åkte ner och var vid skolan till 08.35 ungefär. väl där sitter Julia L och undrar varför jag var där, redan då fattade jag att lektionen var inställd. det kokade ganska fint i mig. efter att jag dunkat i bordet några gånger, kastat vantarna i väggen och fått tårar i ögonen så tog jag mig samman och tog med mig stackars Julia hem till mitt stökiga hem och bjöd henne på kladdkakan som fanns kvar.
så gick det till och jag är fortfarande ganska upprörd på helenas magsjuka och funderar starkt på att skita i alla hennes  uppgifter som hon skickar ut. synd bara att det straffar mig i slutändan..

dagen tog sig ganska fint sen och var faktiskt rikigt glad när dagen var slut (trots alla odds).

nu inväntar vi widing och sen blir det let's dance.

linnea har det jobbigt just nu, så ägna en tanke till henne sen om ni tycker att ni har det jobbigt ( det är verkligen synd om henne).  Men nu, om ca 7 min kommer våra liv lysas upp igen.

malin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill bara säga så här innan ja tar mina steg mot dörren och balkongen att det var snällt att du tänker på mig en dag som denna för det uppskattas verkligen för en sånn här människa som mig som kan få sånna känslor som om att man vore i den mörkaste dalen i den mörkaste fjorden!

2009-01-30 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0