söndag/måndag

saik-edsbyn 3-4
det var orättvist faktiskt. men det var ju inte allt för otippat, edsbyn är ju trots allt bäst sista kvarten och tar igen 9 av 10 gånger. men saik var bättre trots allt.

om inte widing erbjudit sig att hämta upp mig och linnea innan matchen skulle jag troligen inte ha åkt ner och kollat på den, utan legat kvar i soffan och dega där. men hon är ju så gullig och gör det :)



denna dag var otroligt skön. först info & layout, inställd matte, bokredovisning och sen tyska prov. själva dagen i sig var skön, varken bokredovisningen eller provet var man tvungen att lägga ner speciellt mycke kraft på.
när jag slutat så väntade jag på simpan och han skulle komma till kvart i tre, vid tre börjar jag undra vart fan han har tagit vägen och ringer som en desperat flickvän! fick inge svar och fick reda på att han redan hade åkt. jaha, hade han glömt mig? tänkte jag, så jag började traska mig hemåt och ställde in mig på att få cykla till träningen. jag var ganska piss off på honom. men ser sen att de övriga som ska åka med står nere vid vägen och det visade sig sen att simon var sen för att han hade varit på max innan (?!) men så kan det vara, jag slapp att cykla dock.

roliga träningar gör mig så lycklig, både bandygym och vår egen var kalaskul :)

Kommentarer
Postat av: iloveyouhoneypie<3

Ja det är tur att keso är så söt som hon är :)

2009-02-02 @ 22:05:29
Postat av: Ej keso

Jag är så snäll :)

2009-02-04 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0