data-hacker..

..ska jag bli, tänka sig va kul att kunna allt om datorer som någon annan bara skulle kunna drömma om att kunna. lite nice.

kom precis hem från grannarna, alltid lika trevligt att hälsa på våra små datanördar som kan allt, det är nog bara anita (mamman i huset) som är normal och inte övermänsklig vad det gäller datorer.
leffe (fadern i huset), snäll som han är, hjälpte mig med att bränna ut all den musik jag vela ha, blev tre skivor till slut. frågan är om dom funkar i bilen? jag börjar troligen gråta om det inte gör det.
sebbe (barnet i huset) ville inte spela GH med mig för att han spelade cs, jag tjatade ganska länge men han vägrade att ge med sig. dork säger jag bara. haha, just kidding, fast lite dork är han, det vet han om ;)

fick även med mig troja hem som är en i miljon av hela deras filmsamling. det är bland det sjukaste jag sett, sjukt många filmer!  och jag vet inte hur många camilla/jag har slarvat bort. hoppas detta inte läses av makaroff's, fast det värsta är att jag tror att anita vet om att vi tappat bort nån/några. men vi har lämnat tillbaka fler än vi tappat bort, så det känns bra. fast jag måste säga att jag näst intill är oskyldig i detta drama, camilla är den största boven. men jag lovar att till och med kungen och hans vänner är slarviga ibland.

nej, nu ska jag kolla på troja sen blir det att tagga tills matchen imorn (genom sömn). jag är lite nervös faktiskt, det kan ju komma ganska många. jag förstår inte hur herrarna klarar nervositeten, om de har nån? de kanske är sten rutinerade, kanske inte alla, men en del kan jag tänka mig.

SAIK - Kareby 14.30 jernvallen imorgon.
ge det en chans, det kan vara kul. (nu skrattar övriga herrbandysverige..)

godnatt!
malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0