20 februari

ska börja med att säga grattis till martin & joel som fyller 18 år idag, GRATTIS! :)

en tre timmars lång företagsekonomi lektion gick fortare än vad man kunnat tro, kanske för att helena satt och drack kaffe i lärarrummet näst intill hela tiden (?) Nejdå, nu ska vi inte vara såna, men hon är bra vilse ibland.


har packat det mesta jag ska ha med mig till Sälen, så det är nästan helt klart. har också letat ut en massa musik som jag ska bränna ut och ha i bilen på väg till fjällen, och eftersom det är jag som kör så är det jag som bestämmer vad vi lyssnar på! de brukar i och för sig inte klaga, eller det skulle vara pappa i sånafall, men det känns som att han inte har så mycket att bestämma om, haha.

nu är jag väl hemma och har hunnit övningskört lite med pappa. moa är också här, lojs dotter, kanske världens gulligaste unge! :)



malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0