32/43

Denna dag började inte direkt som det var tänkt att den skulle göra. Tanken var att jag bara skulle gå upp hjälpa till med frukosten och göra han klar för skolan, karen skulle ta med sig liv och jag kunde gå upp och lägga mig igen sen.
Men istället så kommer jag ner och alla sover, karen frågar om jag kan ta livs monitor för båda kidsen hade vart uppe i natt och hon ville sova lite extra. Jag går ner med monitorn och strax efter kommer marcus ner springande glad som aldrig förr och börjar leka i lekrummet. Karen hade sagt att han inte mådde nå bra så han inte skulle gå till skolan, men jag tyckte inte att det var nå fel på han.
Efter en stund springer marcus upp till karen och hon inser ganska snabbt att det inte är nå fel på han, men då helt plötsligt blev han dödssjuk och han var tvungen att vara hemma och spela wii, enligt han själv. men karen tog han till skolan ändå, vilket jag inte trodde att hon skulle göra, men hon överraskade. kanon!

Nu ska jag städa lite, sen hade jag tänkt mig att ta en tripp in till Kingston för att shoppa loss lite, vet dock inte vad, men det fixar sig nog!

Kommentarer
Postat av: emma

JAAA :D o eftersom det var 11 dagar kvar igår, så är det ju bara 10 nu! :D:D:D snart får du dra ner hela jäkla kalendern, underbarT!

2010-09-24 @ 16:40:24
URL: http://emmajhlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0