30/43

Har vart i hammersmith och inhandlat mig ett par kängor, jag älskar dom. har även väntat på min kära vän sophia hökdalh i en och en halv timme typ. jag hatar dig ibland sophia, bara så du vet.....
vi åkte till westfield för att köpa en överklass tröja till erik som han beställt av sophia. och även nu är jag klar med mina presenter till mina kära systersbarn. dom kommer älska min när jag kommer hem! om inte så har jag slängt ut typ alldeles för mycket pengar.....

nu ska jag dö i sängen till 18.00 då det väntar sängdags för kidsen. sen ska jag dö i sängen framför en film, äckligt sliiiiten tjej.

Kommentarer
Postat av: louise

passen som vi går på är här i skutskär. men finns ju i gävle också tror jag. skönt att kunna ta cykeln ner för att träna. slippa sitta och dunka bil till gävle fram och tillbaka. :) ska ringa henne senare ikväll igen, har inte lyckats få tag på henne. men förmodligen så är jobbet redan tillsatt fick jag höra. men jag hör av mig så fort jag fått tag på henne. nej blir inga skor då jag inte har nå pengar, tyvärr. kram syster

2010-09-22 @ 18:56:07
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0