27/43

Jag och sophia bestämde att vi skulle åka in till camden astidigt för... det vet jag inte egentligen, men bara för att antagligen. klockan nio skulle jag ringa henne och vara där till halv 10.
klockan nio sov jag, halv tio sov jag också. hon hörde inte av sig så då sov hon antagligen också. halv 12 var jag nog hos sophia, bara sådär 2 timmar försent. men inte klagar hon heller, vilket hon heller inte har nån rätt till, haha.

Vi tog oss in till camden och det var asballt! värsta marknade ju, fast jag skulle aldrig åka dit själv. det vågar man inte. lägger ut bilder sen för det har jag inte tid med nu. nu ska jag käka massvis med godis och ostbågar som jag köpte på svenskshopen igår. världens lyckligaste människa var jag då när det lilla blåa huset dök upp.
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0