KÄRT ÅTERSEENDE

jag har äntligen kommit på vad jag vill göra!!
har funderat länge på vad jag skulle vill göra efter studenten..
vill jag vara arbetslös? vilket skulle vara jätteskönt!
vill jag jobba?
hur mycket vill jag jobba?
vill jag söka widings tjänst? en helttidstjänst på iss (städar på olika företag)
vill jag plugga vidare på engång?
vill jag åka iväg som aupair? det skulle jag jättegärna vilja göra, men ett helt år? det är väldigt lång tid för mig.

om vi fortfarande har ett hyfsat lag i saik till nästa säsong så kommer jag vilja plugga till idrott- och historielärare till grundskolans senare år.
om laget nästintill försvinner och den största delen av stommen lägger ner så kommer jag troligen vilja åka iväg som aupair eller resa på nå vis.

nu vill jag bara att skolan ska börja så jag kan gå och ta ett snack med syv och se vad hon har att säga!

dagens
+ det kära återseendet med eliten från rotskär, saknar den klassen!
- anton som inte kunde delta för att han inte orkade (?!) du är bara lat, fetto!
låt: alicia keys - try sleeping with a broken heart


imorgon väntar den sista och avgörande matchen i kvartsfinalen mot härnösand.

om brist på saker att göra så spelar vi 15.00 på jernvallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0