GRATTIS PERNILLA!

Man skulle kunna tro att jag dött efter den sömnlösa natten, men nej! jag lever och det tackar vi för.. dock så trodde jag att jag skulle dö där ett tag.

med mina blodsprängda ögon grät jag inför tränare när jag till slut tog mig i kragen och sa att jag troligen inte kunde vara med så mycket för jag inte sovit.
men det löste sig med alvedon och red bull.
sov sen från 00.00 till 13.00, ungefär vad jag förtjänade!

nu lever jag livet igen och ikväll blir det middag hemma hos pernilla som fyller 19 idag :D
och imorn...... väntar den efterlängtade semifinalen mot nässjö. SPÄNNANDE!!!!


jag bara älskar den här bilden på pernilla, vet dock inte varför. den ser bara så fruktansvärt härlig ut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0