HEJ

bloggtorka hej!

har äntligen gått in i min lediga period. vilket är jätteskönt, men ändå ganska rastlöst. ligger bara hemma i soffan och kollar på tv, vilket jag egentligen inte ska klaga på för det är ju faktiskt det jag har längtat efter.

var iallafall publikvärd på genrepet inför melodifestivalen idag, ganska läckert faktiskt. och nått som också är ganska läckert är att jag delade hiss med timo räisinen idag. spelade cool så frågade inte om autografen.

imorn är det match mot vaik, sen publikvärd igen och så får vi se om det blir utgång!



pappa gör sig ungefär lika bra på bild som jag gör





Kommentarer
Postat av: julia p

men vilka sötisar, lika som bär :)

2010-02-21 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0